miercuri, 13 noiembrie 2019

Elianne feat. Dorian Popa - Fara tine (versuri, video, ton de apel)

 Elianne feat. Dorian Popa - Fara tine (versuri, video, ton de apel)

N-am sa-ti spun ce simt acum
N-am sa te mai sun vreodata
Ce mi-ai facut as vrea sa uit
As vrea sa am inima de piatra
Si ce-ai vazut in ochii mei caprui
Sa nu spui niciodata nimanui
Nu da dragoste oricui
Nu in voia vantului

Eu fara tine am invatat sa fiu bine
Tu, fara mine, pierzi zile prin multime
Eu fara tine am invatat sa fiu bine
Tu, fara mine, pierzi zile prin multime
Baby, eu alerg dupa tine
Ca luna dupa soare
Dar si la ei semnele
Ca se atrag sunt clare
Stiu ca primvara
Nu vine cu o floare
Dar si tabloul nostru
Are nevoie de culoare
Eu nu caut loc de scuze
Mai ales cu zambetul pe buze
Hai sa facem pace
Ca altfel inima nu-mi tace
Si ce-ai vazut in ochii mei caprui
Sa nu spui niciodata nimanui
Nu da dragoste oricui
Nu in voia vantului
Eu fara tine am invatat sa fiu bine
Tu, fara mine, pierzi zile prin multime
Eu fara tine am invatat sa fiu bine
Tu, fara mine, pierzi zile prin multime
Ma gasesti pe unde
Pentru cateva minute
Ne plimbam doar noi
Si pentru cateva secunde
Gandul sa te duca unde
Eram fericiti amandoi

Eu fara tine am invatat sa fiu bine
Tu, fara mine, pierzi zile prin multime
Eu fara tine am invatat sa fiu bine
Tu, fara mine, pierzi zile prin multime…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu