miercuri, 13 noiembrie 2019

AMNA - Cumpar timp (versuri, video, ton de apel)

AMNA - Cumpar timp (versuri, video, ton de apel)
Mama, iarta-ma ca nu prea trec pe-acasa
In goana asta, poate credeti ca nu-mi pasa
N-am uitat tot ce m-ai invatat
Tata, spune-mi ce mai e pe-acasa
Mi-e dor sa povestim pana dimineata
N-am uitat tot ce m-ati invatat
Ziceam ca n-am timp, n-am timp
N-am timp, n-am timp
Dar astazi cumpar timp
Doar sa va mai tin..②

 Dragul meu, incerc s-ajung la tine
Mami are treaba si-apoi vine
Nu te supara, maine sunt doar a ta
Stiu ca intr-o clipa o sa cresti mare
N-o sa mai dai timp si gandul asta doare
Da’ ce sa fac, nu stiu cum sa ma-mpart
Ziceam ca n-am timp, n-am timp
N-am timp, n-am timp
Dar astazi cumpar timp
Doar sa va mai tin..②
 Alergam, alergam si-alergam, da
Unde-i, il lasam in urma noastra numai
Unde-i Stiu ca nu-i usor
Da’ toate-s la timpul lor
De ce, alergam si-alergam
Dupa lucruri marunte
Ziceam ca n-am timp, n-am timp
N-am timp, n-am timp
Dar astazi cumpar timp
Doar sa va mai tin..②…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu