joi, 25 august 2016

Despre facebook si jocurile din el

Daca ne intrebam de 'mania' facebook, e clar...nu mai avem nici o sansa sa scapam, ci decat sa ne adaptam cu noile trenduri... Se stie ca numarul utilizatorilor de facebook, este din ce in ce mai mare, pe fiecare zi ce trece, si de faptul ca petrecem foarte mult timp socializand, sau pur si simplu verificand pagina de profil.

Insa, problema si mai mare apare atunci cand ne apucam si de jocurile atasate acestei retele de socializare, jocuri precum 8 Ball Pool, Candy Crush, Basketball Stars si multe altele.



V-ati intrebat vreodata, in mare, cat timp petreceti pe astfel de jocuri pe zi, pe luna, pe an? Ei bine, daca nu, am facut eu o testare fara sa vreau, si practicand unul din jocurile sus mentionate, (8 Ball Pool), am avut surpriza urata sa aflu ca am jucat nu mai mult, nici mai putin de 13 zile si 8 ore, cumulate (adica in continuu)! 13 zile! Da! Sincer va spun ca a fost ca un soc pentru mine, chestia asta, tinand cont ca nu m-am omorat asa mult, iar perioada in care s-a cumulat acest interval de timp este de circa 12 luni.



Ca o concluzie mai mare, dintr-un an de zile, am cam pierdut 13 zile, iar pentru mine anul ce tocmai a trecut a avut doar 352 de zile! Mare atentie deci dragii mei, si nu mai pierdeti timpul pe asa ceva! Nu mai faceti greseala pe care am facut-o eu, si ce credeti...fara sa-mi dau seama. Am dezinstalat din start acest joc, si sper sa am timp si pentru alte lucruri mai bune. Ziua buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu