miercuri, 13 noiembrie 2019

Anda Adam - Americana (versuri, video, ton de apel)

Anda Adam - Americana (versuri, video, ton de apel)

Imi place, uh-lalala-aah
M-atrage, uh-lalala
M-alinta americana, nanana
M-aprinde, uh-lalala-aah
Fierbinte, uh-lalala
Iti place americana, nanana
Spune-mi selecta, vin cu balansul
Na-nah-na-nei-na
Sunt piesa perfecta daca-mi stii dansul
Na-nah-na-nei-na
Shot dupa shot suntem atat de high
Trecem de nori si-apoi gustam din rai
Spune-mi selecta, vin cu balansul
Na-nah-na-nei-na
Imi place, uh-lalala-aah
M-atrage, uh-lalala
M-alinta americana, nanana
M-aprinde, uh-lalala-aah
Fierbinte, uh-lalala
Iti place americana, nanana
Stii ca sunt loca, stinge-mi lumina
Na-nah-na-nei-na
Simte cum creste adrenalina
Na-nah-na-nei-na
Shot dupa shot suntem atat de high
Trecem de nori si-apoi gustam din rai
Stii ca sunt loca, stinge-mi lumina
Na-nah-na-nei-na
Imi place, uh-lalala-aah
M-atrage, uh-lalala
M-alinta americana, nanana
M-aprinde, uh-lalala-aah
Fierbinte, uh-lalala
Iti place americana, nanana
Cand vine noaptea iar
Luminile dispar
Doar eu cu tine
Mai aproape, aproape
Mii de scantei apar
Si daca nu ti-e clar
Lasa-te dus de val
Dus de val…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu