joi, 22 mai 2014

Fotbalul din liga 1


Am stat aseara si m-am tot uitat cu un oarecare interes la ultimele meciuri disputate din liga A, meciuri puse la ora 21:00 toate. Ma tot gandeam ca la cei 28 de ani pe care ii am, si ca un adevarat microbist, nu am mai vazut in viata mea o asemenea 'bataie' pentru evitarea retrogradarii. Au ajuns echipele din liga noastra sa retrogradeze cu 38 de puncte!

Ori campionatul nostru devine din ce in ce mai puteri, ori 'manariile' sunt la ordinea zilei. In penultima etapa parca, nu mai putin de 9 echipe puteau retrograda. Suspans si suspans...si iata ca aseara s-au decis si cele care vor pleca in B: pe langa Corona Brasov, care era retrograda de foarte mult timp, si Vasluiul lui Porumboiu (care s-a plictisit de fotbal sau are alte ganduri necurate... precum banii, ca altfel nu-mi explic), ne mai paraseste Sageata Navodari si Acs Timisoara...ambele fiind nou promovare si n-au rezistat decat un an.

Oricum..a fost un campionat dominat clar de Steaua, insa placut pentru luptele ce s-au dat la evitarea retrogradarii! Oare mai sunt blaturi?.....dupa Sageata - Cfr Cluj 2-1...nu cred.

Un comentariu: